Etiketten om bedrijf te organiseren
De etiketten die we nu nog hadden waren best wel versleten, ik vond het in ieder geval niet echt duidelijk meer. Het bedrijf waar ik werk is ontzettend leuk, maar ik vind het niet altijd even georganiseerd. Daarom probeer ik het ook vaak te optimaliseren en ideeen aan te dragen, ik merk dat mijn directeur dit steeds meer waardeert en ook aanneemt. Ik heb bij een vergadering toen gezegd dat de etiketten aan vernieuwing toe waren, een kleine detail, zo gebeurd maar wel weer beter voor het bedrijf. Toen hoorde ik dat de etiketten automaat kapot was gegaan en ze sinds dien niet meer iets nieuws hebben gedaan. Ik kreeg toen een bedrag mee om een nieuw etiketten apparaat aan te schaffen. Ik wist toevallig een site waar ze dit soort dingen verkopen, klinkt misschien raar dat je dit ‘toevallig’ weet, maar dit komt door een oud vriendinnetje van mij die veel kocht op het gebied van etiketten voor haar werk. Daarom zag ik denk ik ook als eerste dat de etiketten bij ons aan vervanging toe waren. Bij Supply Service heb ik toen een etiketten apparaat aan geschaft, het was binnen een paar dagen al geleverd en toen kon ik pas echt aan de gang gaan. Binnen een ochtend was ik klaar, het was dus zo gepiept. Mijn baas vond dit zo leuk en goed gedaan dat ik ook nog nieuwe producten mocht etiketteren. Uiteindelijk ben ik dus een dag bezig geweest om de etiketten te plaatsen en was het bedrijf ook binnen een dag stukken georganiseerder.