Tegenwoordig gaat het contact met bedrijven online en er wordt steeds minder gebeld om tot overeenkomsten te komen of offertes aan te vragen. Dit is dan ook zeker het geval met de vertaalbureaus in Amsterdam. Bijna al het contact verloopt online van vragen stellen tot het betalen van de factuur.
Chatten
Iedere goede vertaalbureau Amsterdam heeft tegenwoordig een website en in de website hebben ze een chat optie ingebouwd. Zo kun je direct met het vertaalbureau Amsterdam chatten zonder lang te wachten of te hoeven te bellen. De medewerker op de chat helpt je snel verder en beantwoord al je vragen. De medewerker kan zelfs het proces van een offerte aanvraag in werking stellen. Zo kun je makkelijk op je gemak al je vragen stellen en later een beslissing nemen.
Online formulier
Wat je ook kunt doen is een online formulier invullen. Dit is handig als je geen tijd hebt voor een chat. Je kunt zo al je vragen stellen en het alter teruglezen in je email. Je kunt door het formulier in te vullen ook een offerte aanvragen en je kunt zelfs de documenten meesturen die je wil laten vertalen. Zo krijg je een meer specifieke offerte omdat ze dan weten wat er vertaald moet worden.